piątek, 15 lutego 2013

wnętrza


Pogoda zdecydowanie nie dopisuje i szczerze przyznam,że jako istota zdecydowanie ciepłolubna jest mi coraz ciężej przetrwać te mrozy(wiem o czym pomyśli spora część z Was,że mrozy mamy już za sobą,a 0 stopni bądź 2 to już Kalifornia) niestety nie ja.Osobiście czuję się najlepiej przy 20 i więcej stopniach i jak na złość w naszym pięknym kraju taka pogoda zdarza się całkiem rzadko.W dodatku wszystkie pomysły moje i Reiki dotyczące zdjęć w plenerach spełzają na niczym.W jednej chwili pojawiają się pomysły na fajne zdjęcia i tylko... pogoda zawodzi.Ubieram szybko buciki,zakładam ciepły sweter i pędzę na busa,żeby spotkać się z siostrą,ale na miejscu okazuje się,ze zaraz zaczyna padać,albo niebo jest zachmurzone!Jednym słowem zamierzam wykonać jakiś plemienny taniec i przywołać chociaż bezchmurne niebo.W miedzy czasie podzielę się z Wami prawdziwymi perełkami jakie udało mi się znaleźć w internecie.Te zdjęcia to prawdziwy zastrzyk inspiracji i pozytywnych emocji od razu ma się ochotę na małe przemeblowanie pokoju lub salonu,a to dopiero początek,bo na komputerze mam tysiące jeśli nawet nie miliony zdjęć z wnętrzami.To z pewnością nie jedyny tego typu post,ale bez obaw to posty ze stylizacjami zawsze będą najważniejsze:)Mam nadzieję,że miło Was natchnęłam.

Czekająca na Wiosnę Deneris





 







Uwielbiam to zdjęcie:)piękna jasna przestrzeń i motyw z drewniana ścianą to zdecydowanie moja bajka,ale jeszcze tylko jakiś fajny żywy kolorek(poduszki lub wazony i świeczki) i jestem w raju.





















5 komentarzy:

  1. nie jedno wnętrze to marzenie chyba każdej z Nas;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne inspirujące wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże, ale przepiękne te zdjęcia... Momentami mam ochotę po prostu wskoczyć w nie i magicznym sposobem się tam znaleźć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, marzenie, ale i źródło inspiracji. Pozdrawiam
    http://bizuteriamanatta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie