wtorek, 9 kwietnia 2013

w pastelach mi do twarzy:)

Jak ja uwielbiam pastele!Zamierzam w tym sezonie wypełnić nimi szafę!( oki może przesadziłam dołożę jeszcze jakąś koszulę w paski i jakiś jeans).Pomimo faktu,ze jeszcze bez kurtki nie mogę się tak pokazać na ulicy to jestem dobrej myśli.Moje drogie skoro wiecznie zasypany Koszalin jest w końcu zielony to oficjalnie można  stwierdzić,że zimy już nie będzie!Wyciągam botki oraz zakładam na siostrę i robimy zdjęcia!Mam wielka nadzieję,że post przypadnie Wam do gustu i poczujecie odrobinę wiosennej świeżości.Nie zdziwi Was pewnie fakt,że zdecydowana większość rzeczy jaką ma na sobie Reika pochodzi z kolekcji Mohito. Nigdy nie ukrywałyśmy,że to jedna z Naszych ulubionych ,marek.Cóż pozostaje mi jedynie zaprosić Was wszystkich do oglądania posta oraz na  naszego FANPAGE'A
































12 komentarzy:

  1. Ładnie ci w tych kolorach.Przyznaję że ja raczej rzadko sięgam po pastele.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje kochane za wszystkie komentarze!Przyznaję,że sama zakochałam się w spodniach,a ta bluzka hmm...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne!!! Piękną bransoletkę również dostrzegłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) te ciuszki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Figura modelki;-) spodnie piękne i te urocze zameczki;-)

    Może obserwujemy?;-)
    Pozdrawiam Serdecznie

    www.lolavieworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz niesamowitą figurę! Zdradzisz jej sekret??

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pastele, wyglądają niesamowicie delikatnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za wizytę u mnie ;)

    Cudna koronkowa bluzeczka i spodnie- urocze mają te suwaki z tyłu i kokardki <3

    Pozdrawiam, Angela :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie