wtorek, 23 lipca 2013

Cekinowy bralet DIY

Nadszedł czas na normalny post :)


Miałam nerwa,ogromnego nerwa ,tak wielkiego,że sama ze sobą wytrzymać nie mogłam więc postanowiłam spędzić czas w kreatyny sposób i troszkę się odstresować,złapałam za igłę i nitkę i tak powstał ten oto cekinowy bralet ze starej bluzki ,którą miałam raz w życiu na sobie i którą rzuciłam na dół szafy łudząc się,że mi się kiedyś przyda ale tak naprawdę do niczego się nie nadawała no i stary biustonosz,który mi się znudził ( tz. mi się nie znudził tylko wyszły z niego druty i doprowadzały mnie do obłędu ) 
do braletu dopasowałam miętową spódniczkę i pasek z innej sukienki :))
Oto efekt, miłego oglądania :))


Buziaki Reika :*

Zapraszam do zakładki SZAFA gdzie dowiecie się wszystkiego na temat ciuszków  



















7 komentarzy:

  1. ach jaka Ty szczupła i opalona... :) Gorset super!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie ten gorset chyba jest za odważny. Mimo to ładnie wykonany ;)

    + obserwujemy?
    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie trochę za wulgarnie - przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz przepraszać, przedstawiłaś/eś swoją opinię i to w kulturalny sposób, to ja dziękuję i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  4. świetna spódniczka:)

    dziękuję i również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie