sobota, 3 sierpnia 2013

are you afraid of the dark ?


Oglądaliście jak byliście mali taki serial "are you afraid of the dark" ? Ja oglądałam i potem miałam koszmary no normalnie jakieś psychozy ,spałam z miśkiem, z łózka zeskakiwałam bo myślałam,że jak wyjdę z niego powoli to mnie potwory wciągną a jak potrzebowałam iść do łazienki nocą to zapalałam światło we wszystkich pomieszczeniach przez które musiałam przejść :) ale dalej oglądałam, dziwnym dzieckiem byłam , no ok do rzeczy .

Powiem szczerze,że sesja miała wyglądać kompletnie inaczej , miał być wczesny wieczór i odrobinę słonka ale mój fotograf się zagadał i nastała noc :PP 
Ponoć to kobiety mają skłonności do wielogodzinnego gadania ale widocznie nauczyłyśmy się tego od mężczyzn... na bank nauczyłyśmy się tego od facecików.

 Baaardzo chciałam dodać jakiś wpis na bloga dla moich małpeczek więc się uparłam , strzeliłam takiego konkretnego focha i wyruszyliśmy na poszukiwania jasnego miejsca wśród nocy :PP i tak oto powstała ta sesja :)  na początku myślałam ,że to będzie kompletna katastrofa ,światło było tragiczne, strasznie ciemno i jeszcze bura mina i utrata humoru więc potraktowałam ją troszkę lajtowo więc biegałam i się wydurniałam aby odreagować.
Okazało się ,że moje nowe dziecko (aparat fociograficzny ;P) i fotograf całkiem fajnie się spisują w ciężkich warunkach i dzielnie znoszą fochy z przytupem :D :D 



Zestaw kompletnie zwyczajny zwykła spódniczka, biała bluzka i moja ukochana kurteczka ale cóż tak właśnie paraduję po mieście :D 


Buziaki Reika :* 




Kurtka - Stradivarius
spódniczka(top) -  TESCO
Buty - Genetic
Bluzka - Reserved 




Wspominałam już ,że miałam focha ??
























16 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestaw, świetnie wyglądają jesienne butki do letniego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty zestaw.Właśnie takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również najbardziej się w takich lubuję :))
      Proste i bez "udziwnień" taki tam codzienny i praktyczny
      buziaki

      Usuń
  3. nie słyszałam o takim serialu... ;)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to żałuj, leciał zawsze na polsacie o ile się nie mylę :)

      Usuń
  4. Świetny strój!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/people-like-us.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesteś ;)

    http://iwonaluczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest glam kopertówka z filcu. Obejrzałam stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję, zajrzę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny outfit, buty <3


    zapraszam do mnie;
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!

    U mnie KONKURS, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piękne nogi! :) http://stay-charming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. te zdjęcie gdy siedzisz na poręczy ciekawie wyszło, reszta oczywiście też
    już obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie