środa, 22 sierpnia 2012

Black&White

Witam,tym razem postawiłam na czerń i biel.Uwielbiam klasyczne i eleganckie stroje,a ten według mnie jest całkiem ok.Umieściłam trochę wcześniej jedno pokazowe zdjęcie na moim profilu na MODNAPOLKA.PL
na który serdecznie zapraszam:)i chyba się spodobał,bo odzew był całkiem spory:)najbardziej obawiałam się żakietu,ponieważ posiada skórkowe wstawki,a jak wiadomo trzeba ciuchy czasem wrzucić do prania... tu miła niespodzianka z żakietem jest wszystko ok,więc spokojnie można go prac w programie ręcznym w pralce.Całość pochodzi z Reserved,poza butami (te kupiłam w genetic)udało mi się zdobyć parę kuponów  zniżkowych,więc cena tez była spoko.W każdym razie zapraszam do oglądania zdjęć oraz komentowania,komentowania i jeszcze raz komentowania:)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.Za kilka dni kolejny post:)













3 komentarze:

  1. Bluzka to chyba Mohito , co?

    OdpowiedzUsuń
  2. nieziemsko wyglądasz!!! Świetnie dopasowane wszystkie szczegóły, taki black and white!!! 4 i 5 zdjęcie jest boskie!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie