niedziela, 10 listopada 2013

Wnętrza

Dobra, wiem, że znów się opierdzielam ale co zrobić, pogoda straszna , ciemno się robi już o 15 , wiecznie pochmurno i cały czas pada, mam sporo pomysłów jeśli chodzi o stylizacje bo akurat tak się składa ,że zaopatrzyłam się w kilka  fajnych ciuszków i siostra też :p ale nie chce wywlekać aparatu na taką ogromną wilgoć ( szkoda mi go zalać ) i do tego mój fotograf się opierdziela , suszą mi głowę o tym,że już dawno się nowy post nie pojawił więc postanowiłam Wam umilić czekanie na post ze stylizacją postem z wnętrzami , mam nadzieję ,że mi wybaczycie tę posuchę, już niedługo na pewno się stylizacja pojawi , fotografa wezmę w obroty (obiboka jednego) więc troszkę cierpliwości, a tymczasem zróbcie sobie gorąca czekoladę lub herbatkę i podziwiajcie :))

Buziaki Reika :***


























2 komentarze:

  1. Białe wnętrza z pewnoscia rozjasnia w fajny sposob mieszkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wnętrza :) szafka na ściereczki jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie