czwartek, 18 kwietnia 2013

Kwiecień plecień wolę wiosnę :P

 " Kwiecień plecień poprzeplata trochę zimy trochę lata " Nie to,żebym była jakaś strasznie przesądna tz. ogólnie nie wierzę w takie rzeczy i w to,że regułki rządzą moim życiem,nie pluję za siebie,nie krzyczę i nie piszczę jak przebiegnie mi drogę czarny kot, nie skacze po niepopękanych płytach chodnikowych aby uniknąć pecha czy staropanieństwa (musiałabym się nauczyć latać) lecz w "regułce" przetoczonej przeze mnie coś jest, na początku miesiąca na naszym FUNPAGE dodawałam zdjęcia w ciepłej kurtce,szaliku i zimowych buciorach ,już nie wspomnę o białych Świętach(ale to w marcu) a dzisiaj miałam na sobie kapelusik w panterkę,cienki cygaretki oraz zwiewną koszulę i dusiłam się z gorąca :D :D było cudownie ciepło  !! wiosna wszystkim rekompensuję swoje spóźnienie.

Post powstał mega spontanicznie i zupełnie nie miałyśmy w planach robienia zdjęć ale jak tu nie korzystać z takiej pogody momętami wiatr był bardzo silny (zazdrościł mi kapelusika i usilnie próbował mi go zdjąć ale się nie poddałam i pokonałam drania) no i małpiszonki macie i oglądajcie oraz koniecznie piszcie co sądzicie. 

Informacje na temat sklepów i ciuszków znajdziecie jutro na blogu pod zakładką SZAFA :)


 

13 komentarzy:

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie