wtorek, 21 maja 2013

- Szorty i Bez -


Miesiąc minął mojego nic nie robienia więc czas się wziąć do roboty i coś zrobić :PP Ogólnie rozleniwiłam się gdyż pogoda w Koszalinie cudowna słońce świeciło baaardzo mocno trzeba było się opalać i grillować :).
Moje małpiszony ja o Was nie zapomniałam ,nie martwcie się :)
Dzisiaj mam dla Was coś wyjątkowego (dla mnie wyjątkowego) ogólnie bardzo unikam krótkich ubrań i bronię się wszystkim czym tylko mogę (nie wiem dlaczego) zdarza mi się oczywiście nosić spódniczki lecz zawsze mam do nich rajstopy a szorty mnie troszkę przerażają ,czuję się trochę zbyt naga :( no cóż...pogoda świetna,  upał, żar się z nieba leje więc trzeba się przełamać i wyjąć je z szafy.

Koniec pisania czas przejść do rzeczy otóż dziś miałam na sobie te oto piękne szorty z Mohito 
sweterek podprowadzony z szafy Deneris eeee....no dobra buty też przygarnęłam z jej szafy :P
bransoletka jest zrobiona własnoręcznie,kupiłam jakieś 100 lat temu koraliki w chińskim sklepie i trochę je zmodyfikowałam :) 

INFORMACJE O CIUSZKACH ZNAJDZIECIE W ZAKŁADCE SZAFA :))






















fot. Albert Sk 




10 komentarzy:

  1. SZPILKI <3


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw! A nogi masz obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Paulinko :) dziękuję za komplement tylko te nogi to magnes na siniaki :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. jakie długie nogi <3
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to biegnij do reserved :)) buziaki Reika :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie.Szorty mają piękny niebieski kolor.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie