poniedziałek, 18 listopada 2013

Błękit i karmel w magazynie

Dzisiejsza stylizacja w dość nietypowej oprawie ponieważ w środowisku naturalnym mojego fotografa :) , w Koszalinie od dłuższego czasu strasznie pochmurno lub pada więc nawet jak jest ranek a więc jedyna pora aby zrobi zdjęcia to strasznie pada lub jest mega wilgotno i okropny efekt kapuśniaczka  bleeehhhh.

Staram się jak mogę ( może niewystarczająco) aby robić zdjęcia w plenerze, niestety mi nie wychodzi dlatego postanowiłam, ,że aby zdjęcia były fajnej jakości i abym nie wyglądała na nich jak trzęsąca się galaretka od następnego postu foty będą robione w pomieszczeniu  aż do końca zimy , przepraszam ale inaczej będę cały czas niezadowolona z efektu :((

Dzisiejsza stylizacja typowo jesienna :)
Czarny płaszczyk i moje nowe botki z DeeZee <3 na faceboku wysyłałam Wam ostatnio link do tych bucików ponieważ były w mega fajnej promocji, sweterek i spodnie to moja desperacka walka z szarościami i czernią ,która otacza Nasze ulice w tej okropnej deszczowej porze.

Zapraszam na mojego FACEBOOKA :)))


Miłego oglądania 
Całusy Reika :* :*  














MÓJ FOTOGRAF 



Przypominam o konkursie na facebooku ,w którym możecie brać udział  ! ! KONKURS ! ! KLIK





5 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Sama robiłaś fryzurę? Cudna jest!
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura, spodnie, buty! Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, bardzo ładnie wszystko zestawiłaś. Płaszczyk podoba mi się najbardziej.
    Dodaję do obserwowanych i bardzo proszę o to samo :*
    Pozdrawiam gorąco
    www.madelainet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczyk jest super :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie