sobota, 23 listopada 2013

Memories


Długie ,szare, zimne wieczory więc człowiek robi sobie gorącą herbatkę lub czekoladkę i przegląda zdjęcia na komputerze oraz wspomina jak pięknie i cudownie było jeszcze kilka tygodni temu :( osobiście należę do osób ,które uwielbiają ciepło i słońce , źle znoszę pluchę , wiatr, zimno i wieczną ciemność , dopada mnie jakaś dziwna chandra i brak motywacji i determinacji bo przecież po co coś robić jak jest tak brzydko i baardzo zimno ? lepiej schować się pod kołdrę i przezimować :P


Dzisiejszy post jest takim własnie wspomnieniem , zdjęcia zostały zrobione pod koniec sierpnia przez mojego bardzo zdolnego braciszka <3 , przyjechał odwiedzić siostrzyczkę i zrobiliśmy sobie sesje zdjęciowe ,łaziliśmy dużo po mieście dlatego stylizacja jest luźna i komfortowa, wygodne buty, moje ukochane spodnie z wysokim stanem i katanka więc całkowicie wygodnie i komfortowo nie miałam zamiaru publikować tej stylizacji ale jak znalazłam zdjęcia na dysku to wywołały uśmiech na mojej twarzy i takie ciepełko w środku dzięki słoneczku i miłym chwilom jakie wtedy przeżyłam  ,mam nadzieję ,że u Was również wywołają uśmiech na wspomnienie tych pięknych , słonecznych dni :))

Buziaki Reika :*

Informacje o ciuszkach oczywiście jak zawszę w zakładce SZAFA 
























6 komentarzy:

  1. świetny look :) całość robi mega wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! Przepiękne fotki, rewelacyjne butki, graja zdecydowanie pierwsze skrzypce:))

    obserwujemy się wzajemnie?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna figura! fajnie wyglądasz :)
    proponuję wspólną obserwację i polubienie fanpage ;)
    https://www.facebook.com/LaModeNathalie
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, zazdroszczę figury;) pięknie wyglądasz
    zapraszam >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeśli się spodoba zapraszam również do obserwatorów;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Za mocno wyostrzasz/poprawiasz kontrast w zdjęciach, wyglądasz jak z komiksu :)
    Świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentujesz na fotografiach!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie