sobota, 21 grudnia 2013

Świąteczne inspiracje


Nadchodzą Święta i właśnie z  tej okazji chce Wam życzyć moje małpeczki wszystkiego najwspanialszego !! abyście spokojnie i w miarę możliwości najmniej nerwowo przeżyli te Święta :* Zawsze przy takich okazjach jest wielki problem z życzeniami bo nigdy nie wiadomo czego życzyć i człowiek w ostateczności jest w stanie wydusić z siebie "wszystkiego najlepszego" :)

Ten rok był dla mnie troszkę mniej łaskawy niż kilka poprzednich ale zauważam już płomyczek nadziei i wszystko się zaczyna powoli układać, strasznie dużo analiz w głowie i przemyśleń oraz wiele idących za przemyśleniami decyzji :))) Mam nadzieję ,że dobrze robię :)) Oczywiście nie jestem takim strasznym smutasem , wiecie to na pewno;P  i jest kilka rzeczy, którymi chciałabym się pochwalić ale mi nie wolno, zostało zabronione :( 

wyszukałam dla Was kilka inspiracji Świątecznych , wiem ,że do Wigilii bardzo blisko ale może ktoś się jeszcze  zainspiruje 

Jeszcze raz Wesołych Świąt , spokojnych, bez niespodzianek , nie przejadajmy się to wcale nie jest potrzebne, spędźmy te Święta w domu z rodziną a nie na ostrym dyżurze, bądźmy ludzcy podczas Świątecznej gorączki , pamiętajmy dla kogo są kasy pierwszeństwa i parkingi dla niepełnosprawnych , bądźmy życzliwi i uczynni , mili i uczciwi a KARMA do Nas wróci, znajdźmy mnóstwo wspaniałych prezentów pod choinką i pamiętajmy ,że ręcznie robione czekoladki i upominki potrafią być dużo lepsze niż złoty iPhon, zróbmy pierniczki, ulepmy bałwana jeśli będzie to możliwe,zjedzmy ukradkiem wszystkie cukierki z choinki,stłuczmy kilka bombek, zadzwońmy do ważnych dla Nas osób i złóżmy im życzenia( to naprawdę bardzo miłe) śmiejmy się, bawmy się,nie wchodźmy tego dnia na Facebooka - obejrzyjmy Kevina :)).

Wesołych Świąt 
Reika :** 







































8 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia i również Wesołych!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, moje ukochane pierniki i makowiec, tak, to wreszcie święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam makowca :) ogólnie zawsze siadam najbliżej talerza z ciastem :D

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia! Co powiesz na wspólna obserwacje? http://patyskaa.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie