wtorek, 4 listopada 2014

It makes me happy


Wszystkie osoby, które dzielnie odwiedzały mojego bloga na pewno zauważyły, że przez jakiś czas nie dawałam znaku życia i "zapadłam się pod ziemię". To nie do końca prawda, że te prawie trzy miesiące nic nie robiłam:) bardzo ciężko pracowałam :).

Dzisiaj chciałabym Wam to wszystko wytłumaczyć oraz przedstawić sprawcę mojej długiej nieobecności.

Chyba każdy z Nas ma takie marzenie aby robić w życiu to co sprawia Nam radość, szukamy czasem wiele miesięcy lub lat tej swojej drogi i pomysłu na siebie. Ja zaryzykowałam wszystko co miałam, oddałam dosłownie ostatnią złotówkę. Wiele miesięcy walki za mną i jeszcze kilka przede mną :) mam nadzieję,  że mi pomożecie bo teraz wszystko zależy od WAS :*

Przedstawiam Wam owoc mojej pracy i inwestycji, niewiele tego ale mam nadzieję, ze będzie coraz więcej i barwniej :* 

Wysyłajcie, lajkujcie, kupujcie :P  udostępniajcie ! Liczę na Waszą pomoc, bo bez Was nie dam rady.

Zapraszam Was do DADALULU.COM
Wasza Reika :* :*

















6 komentarzy:

  1. Dzieci jeszcze nie mam, takze nie dla mnie, ale... są urocze :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ciuszki ;) super ! Pozdrawiam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ubranka, dzieci które je noszą są na pewno zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna stylizacja! aż miło się patrzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna stylizacja! aż miło się patrzy

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, chętnie opublikujemy Twojego Bloga w naszym katalogu jusTFashion. Zgłoś bloga na www.justfashion.pl i zdobądź większe grono odbiorców. Pozdrawiamy jusTFashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie