piątek, 16 sierpnia 2013

Recenzja ! antyperspirant w kulce ADIDAS i balsam ujędrniający SORAYA

Wróciły gorące dni do mojej mieściny więc Reika jest szczęśliwa bo może się smażyć na tarasie z soczkiem w ręku :D :D lecz czasem bywa tak,że jestem wkurzona na upały i mam ochotę kopnąć je w dupe ale nie wiem gdzie upały mają dupe ,zwłaszcza jak się wymodeluję ,wykąpię i wystylizuję a 15 minut po wyjściu z domu wszystko mi spływa a ciuchy są przyklejone do ciała ,nienawidzę w takie dni również podróżować w autobusie miejskim :PP  

tak to już jest :P jak nie urok to sraczka :) więc trzeba sobie jakoś radzić aby przetrwać godnie w każdych warunkach dlatego dziś recenzja antyperspirantu i balsamu do ciała ;)



Piszę dla Was recenzję więc przydałoby się przypomnieć punktacje jaką się posługuję w takich sytuacjach 


1 - oznacza kompletną katastrofę i tego produktu nie kupujemy a jak Pani sprzedająca będzie nam go polecać to wyjmujemy chusteczkę i zaczynamy bardzo głośno i demonstracyjnie szlochać oraz narzekać na swój marny los i mówić ,że nasze życie jest beznadziejne ( Pani sprzedająca w tym momencie na pewno przypomni sobie o bardzo ważnej rzeczy ,którą miała zrobić na zapleczu)

2 - zły, nieciekawy, kupiłam tylko bo miał fajne opakowanie ,które przyda mi się jako coś innego jeśli nie posiada żadnej fajnej cechy to nie kupujemy a jak koniecznie chcesz wydać pieniądze to możesz je wysłać do mnie :P.

3 - średni, można kupić ale trzeba się liczyć z tym, że niesamowitych doznań nam nie dostarczy,spełni swoją funkcję ale bez rewelacji,posiada dwie fajne cechy dzięki którym możemy go kupić.

4 - super produkt , wart polecenia tylko jeszcze brakuje tej kropki nad i

5 - Absolutny geniusz, idziemy i kupujemy w ciemno


Pod lupę idzie dzisiaj:

1 - Antyperspirant w kulce ADIDAS
oraz
2 - Balsam ujędrniający SORAYA


ANTYPERSPIRANT ADIDAS

Jestem osobą uzależnioną od tego kosmetyku ,używam go od wielu lat i nie wyobrażam sobie życia bez niego zwłaszcza w upalne dni, jestem równięż osobą ,któa powinna dostać olbrzymie odszkodowania od firm kosmetycznyzh za sterty zniszczonych ubrań przez hasło "nie zostawia białych sladów" ile ja się nie nawyzywałam zwłaszcza na firmę "fa" ,która według mnie powinna wypłacić największą sumkę (Tragedia, nie kupujcie nigdy) poszukiwania trwały wieczność i nawet założyłam zeszyt tego kosmetyku gdzie zapisywałam, które już wypróbowałam aż trafił do moich rąk ten oto malutki geniusz !!^^^^^^^^
używam go już bardzo długo i nigdy nie zmienie, jak mi się skończy to biegam po mieście i szukam tego jedynego( nie zawsze jest w drogerii)
Moje drogie Panie i Panowie (jest również w wersi męskiej) przedstawiam antyperspirant,który:

- na serio nie zostawia białych śladów ^^ 
- w mega upalne dni widać ,minimalnie widać ,że jestem zgrzana ale nie śmierdzę nic a nic 
- w mniej upalne dni nie widać nic na ubraniach i również nie śmierdzę :P najskuteczniej na świecie maskuje nieprzyjemny zapach 

Jestem zakochana absolutnie bez pamięci i jakbym mieszkała w USA to wyszłabym za mąż za ten kosmetyk
cena strasznie się waha widziałam za 13,99 zł jak również za 8,99 zł
w TESCO zawsze jest za 10.99zł  

OCENA: 6 
poza jakomkolwiek punktacją 




BALSAM DO CIAŁA SORAYA

Rozpisałam się na temat kulki więc nie wypada dużo pisać na temat balsamu 
krótko i na temat.
Mam beznadziejne ciało, które przyzwyczaja się do tego typu produktów bardzo szybko ,więc po zużyciu góra 2 butelek muszę szukać innego , ten balsam wzięłam w czynie desperacji nie zastanawiając się długo i jest całkiem nieźle, miałam na początku obawy ponieważ dla mnie kosmetyki SORAYA mają taki specyficzny zapach ale ten balsamek jest inny i pachnie kremowo jeśli chodzi o umiejętności ujędrniające to nic ćwiczeń nie zastąpi ale skóra jest lśniąca,świeża,nie jest obciążona i tłusta oraz jest bardzo miła w dotyku :)
cena 18 zł

OCENA: 4 








7 komentarzy:

  1. Na antyperspirant na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skuszę się na tą kulkę z Adidasa.

    OdpowiedzUsuń
  3. kulki sa fenomenalne więc warto :) są jeszcze pomarańczowe
    używałam każdego koloru i najlepsze moim zdaniem są właśnie pomarańczki

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jako antyperspirantu używam blokera uzywa sie go 2 razy w tygodniu na noc, pozniej w dzien nie, dla mnie to on jest idealny :p
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja:)
    Też uwielbiam te antyperspiranty!

    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też napewno skuszę się na ten antyperspirant :)
    A mleczka sorayi używam i baardzo go lubię :) A zapach ma moim zdaniem obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to mleczko ujędrniajace. Bardzo je lubię. faktycnie dobrze się wchłania, jest wydajne i skóra jest po nim dobrze nawilżona i ujędrniona. Używam go od dość dawna i zmieniać nie zamierzam.
    A w kuleczce mój ulubiony to Fa i też jestem mu wierna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie