poniedziałek, 1 października 2012

Black leather

Mój zestaw idealny:)Ostatnio bardzo zaczęły mi się podobać koszule . Wszystkie typy i wszystkie kolory:)Najgorsze jest to,że w sklepach jest ich teraz bardzo duże i można wybierać pomiędzy milionami wzorów( przydałby się tez milion złotych:)na szczęście udało mi się wybrać finałowa 5:)Pierwsza z nich to delikatna koszula ecru ( trochę się bałam,że jak ja założę to będzie mocno prześwitywać,ale myliłam się więc jest ok). Dobrałam do niej skórkowe legginsy  i moje meeega wysokie botki.Całość to delikatność koszuli,mały pazur legginsów i szczypta drapieżnych botków.Dla mnie to wyjście na imprezę,(ale to już kwestia innego makijażu oraz dodatków),za to na co dzień sprawdza się bardzo  dobrze.Wszystkie ciuchy wrzuciłam do szafy,więc jeśli Jesteście ciekawi gdzie je kupiłam to serdecznie zapraszam.

P.S. spokojnie nie bedę Was zanudzać wszystkimi koszulami. Na następny post przygotowałam coś cieplejszego i kolorowego.
                                                                                          Deneris














3 komentarze:

  1. swietny blog :)


    http://kamilaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję,ale prace cały czas jeszcze trwają.Mamy nadzieje,że z każdym nowym postem będzie jeszcze ciekawiej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, prosty zestaw ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie