wtorek, 16 października 2012

JESIEŃ

Witam wszystkich !!! po 4 długich tygodniach wróciłam że słonecznej, ciepłej Bawarii do kochanego Koszalina, uwielbiam miasto w którym mieszkam, ale ciężko było mi się rozstać z wysokimi temperaturami.Teraz trudno mi się przyzwyczaić do tego ,że muszę nosić coś tak niesamowitego jak czapka :((szczerze mówiąc nie rozstaje się z nią odkąd wróciłam ,najchętniej nosiłabym przy sobie jakiś grzejnik ale żaden nie chce mi się zmieścić do torebki :( ok ! koniec narzekania najwyżej oblepię się termoforami i jakoś przezimuje:) w każdym bądź razie jesień ma również dużo plusów. Miasta na co dzień szare i bez wyrazu nabierają niesamowitych barw ,wszędzie żółty, pomarańczowy, czerwony w różnych odcieniach ,na ziemi leżą kasztany, a na drzewach rosną gruszki, jabłka, śliwki i orzechy.    
Dzisiejsza stylizacja jest bardzo jesienna, idą mrozy i trzeba się "okutać" :)))w roli głównej  piękny ciepły szalik w rudym kolorze i czapa do kompletu, lecz najlepsze w niej są buty ,w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia, są śliczne i baaaardzo cieplutkie. 
Deneris doskonale się spisała, zdjęcia są super , nawet nie widać jak się trzęsę ;P więc bardzo ciepło zapraszamy Was do oglądania.






Zapraszam do SZAFY !:*






























Reika&Deneris



6 komentarzy:

  1. hej!
    trafiłam tu z forum na ModnejPolce ;) muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę interesujący blog! mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i dodasz go do obserwowanych :) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta kurtka skórzana jest cudowna!
    fajny kolor czapki i szalika ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wolkery ;) bardzo je lubie ;)

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Dziękuję za zaproszenie na Twojego bloga z MP. Dodaję do obserwowanych i chętnie będę śledzić i zaglądać!
    Pozdrawiam,
    M.

    www.donotpanicfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw:)
    Ciekawy blog:) Trafiłam tutaj z Modnej Polki, oczywiście obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i go zaobserwujesz. http://youlkafashion.blogspot.com
    Zapraszam również do brania udziału w konkursie: http://youlkafashion.blogspot.com/2012/10/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie