niedziela, 7 października 2012

Reika on vacation part 2

Tak jak obiecałam, tak jestem :) mam także kilka fajnych zdjęć pałaców ,o których pisałam we wcześniejszym poście "Reika on vacation" :) klik ale najpierw podzielę się z Wami moimi kilkoma spostrzeżeniami.Otóż w Bawarii jestem już 3 tygodnie większość czasu zajmuje mi praca, ale jak tylko mam czas wolny ruszam w miasto zwiedzać i pstrykać.
We wcześniejszym poście przedstawiłam Wam parę zdjęć niesamowitych ławeczek , które znajdują się przed niemalże każdym domem w Bawarii , teraz przyszedł czas na tkaninę,otóż typowym wzorem w Bawarii jest kolorowy materiał (głównie niebieski lub czerwony) i białe kropki :) ja kompletnie oszalałam na tym punkcie ,strasznie mi się spodobał, więc postanowiłam się zaopatrzyć w fajny ciuszek w tym wzorze, lecz zawsze tak jest, że jak człowiek ma jakieś plany to  zawsze je szlak trafi, jeśli nie w całości to przynajmniej w części. Chodzi o to ,że w mieście w którym się znajduję sklepy są otwarte bardzo krótko a w niedziele wszystko jest pozamykane na 4 spusty nawet na mieście rzadko można spotkać człowieka ,no cóż będę walczyć ;) koniec końców udało mi się wskoczyć do księgarni,która znajduje się za rogiem na pół godziny przed jej zamknięciem  i kupić parę baloników:) to nie to samo co nowy łaszek ale mój instynkt łowcy został na razie zaspokojony :) mam nadzieję ,że zdjęcia się Wam spodobają .Pozdrawiam
Reika:*





























































5 komentarzy:

  1. Ciekawa fotorelacja.
    A Twoje zdjęcia z balonikami urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzo, strasznie Nas to cieszy,że to co robimy się podoba i gorąco zapraszamy ponownie. Reika&Deneris :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne zdjęcia, jestem "zauroczona" ;P
    Poważnie ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. balony i parasolka ! uwielbiam tkaie gadzety

    OdpowiedzUsuń
  5. Here is you best bet: It will cost you a fortune
    if you use your own phone on International Roaming, you will better off using a
    local solution like:. . 1) You can get local SIM cards for these Countries from RebelFone, that
    work in any un-locked GSM cell phone if you already have one
    or you can order a cheap one from them. This will be the cheapest option,
    giving you free incoming calls in all three Countries.. .

    2) You can have a Europe SIM card + an Israel SIM card from them.

    Europe SIM will keep you connected in both EU Countries at low & flat call rates
    and Israel SIM for Israel. . 3) You can get a World SIM card from them, which keep you connected in more than 200 Countries of the World at flat rate.
    This option will slightly expensive but then you dont have to swap
    sim cards everytime you cross borders. . .
    This is the best way to avoid International Roaming & still stay connected.
    You can buy them online and know your local phone number before you even leave.
    try the link below:

    Also visit my web site - lavenia hood

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie