wtorek, 18 grudnia 2012

Odmarzłam

Ja pierniczę ! 2 tygodnie ! byłam strasznie niegrzeczna :( jakbyście kupowali mi prezencik na Święta to pewnie bym ruzge dostała albo jakiś inny badyl ale na szczęście prezencik mi kupiła siostrzyczka i nawet wiem gdzie go trzyma ale najpierw muszę uśpić jej czujność ;P usprawiedliwiać się nie będę bo nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, jestem zła i okropna ale nienawidzę mrozów :( -5 to temperatura która mój organizm toleruję i to też z kilkoma warstwami odzieży , nie mam pojęcia dlaczego jestem tak strasznie wrażliwa na zimno, żyję w klimacie jaki mamy od urodzenia i jeszcze się  nie przyzwyczaiłam, pewnie w dniu moich urodzin spadł jakiś meteoryt lub pojawiła się nowa plama na słońcu, Wy też tak macie ? Jeśli nie to zbieram na bilet w kosmos bo pewnie z niego pochodzę. Koniec biadolenia fakt jest taki że w moim mieście kilka dni temu napadała niewyobrażalna ilość śniegu , jakieś 3 dni temu przyszła odwilż, wszystko się topi i pływa ale jest w miarę ciepło :) . na dzisiaj zestaw bardzo codzienny z cieplusim sweterkiem a żeby nie było tak ciemno to do tego żółta koszulka.
 Całusy Reika :*
Informacje na temat ciuszków w zakładce SZAFA , Zapraszam.
























6 komentarzy:

  1. Fajne te legginsy z zamkiem :) bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja ,lubię takie :))
    Legginsy są świetne,nie widziałam takich :)
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. legginsy z zamkiem świetne. Sweterek musi być mega miły i cieplusi :) Jak zawsze super set!

    OdpowiedzUsuń
  4. super ;) Zapraszam do siebie ;) charmant-noeud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się, nie tylko Ty nienawidzisz zimy :D Ja również zamarzam momentalnie :D Także nie inwestuj w bilet kosmiczny :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie