piątek, 28 grudnia 2012

Po Świętach :PP

Święta, Święta i po Świętach :))) kilka dni lenistwa a potem oczekują od człowieka żeby nie zasnął za biurkiem i żeby był rześki i świeży.
Oszaleli czy co ?? przecież po Świętach dość ,że jest się rozleniwionym,  rozmemłanym , myślami jest się przy wyborze kiecki na sylwestra i nie mówię już o tym ,że jest Nam ciężej z powodu nadliczbowych kilogramów( Ja mam na to sposób :) po prostu przez jakiś czas będę udawała,że moja waga nie istnieję i posłuży mi jako podstawka na dodatkowe kosmetyki od mikołaja :) ) w każdym razie trzeba było pokonać ogromną grawitację łóżka , ruszyć tyłek i wrócić do rzeczywistości. 
Oto efekt mojego powrotu do rzeczywistości.
W moim mieście plusowe temperatury dalej się utrzymują, korzystam z tego garściami ,słoneczko pięknie świeci więc zdjęcia również są lepsze:)
Malinowy żakiet, moje ukochane leginsy,które mnie zadziwiają i grzeją mi nóżki w chłodniejsze dni (są fenomenalne), i naszyjnik w którym się zakochałam od pierwszego wejrzenia ( a zawsze twierdziłam,że miłość od pierwszego wejrzenia to bzdura i zdarza się tylko w komediach romantycznych lub tasiemcach ,no cóż myliłam się :D ).
 Enjoy Reika :* 

Zapraszam do SZAFY !! Tam znajdziecie informację gdzie kupiłam ciuszki.

 

9 komentarzy:

  1. Można patrzeć godzinami, bajecznie wyglądasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba płaszcz,marynarka ,naszyjnik wszystko super :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne ci w tych leginsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka <3 Chcę!

    P.S Rozumiem, że mogę kiedyś pożyczyć? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. http://o-wszystkimioniczym.blog.pl/
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) Ty chyba cały czas chudniesz dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna figura, płaszcz super. ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :** zapraszam ponownie